Pannkakor & pizza..

Varit hemma i Hoby idag & hälsat på min sööta mormor & morfar!! ♥ Morbror & Marita kom med bort så vi delade på en familjepizza och drack kaffe och jag hade med mig nybakade bullar som Jim gjorde i förmiddags.. ;)




Min söta mobror & Marita i somras.. De är sååå söööta tillsammans!! ♥

Hade jätte trevligt tillsammans och har nu fått en liten insikt om elpriser och börjar förstå rörligt & fast pris lite mer, är så kass på sådant. Men det är sådant som man "ska" kunna tycker jag.. Eller jag vill lära mig sådant iallafall :)



Min söta mormor & morfar, hon hjälpte mig att baka pannkakor idag så nu har jag en jäkla massa;p hehe.. Hon ska ju ha dom så söta så det är inte klokt. haha! ;p Sen fick vi en del middagsmat med oss hem också.. Tack lilla mormor!! ♥

På hemvägen tvättade jag av bilen för den såg ut som faaan ;p Måste dammsuga av den med nu någon dag nu när det är så fint väder!! Ikväll ska jag kika lite på melodifestivalen, dock är det inget som lockar mig hemskt mycket faktiskt!! Tack för en trevlig dag med min söta familj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu