planer smidas..

Jaha fick vi det?? Varför det liksom? hur valde ni?;p Var som ett frågetecken.. haha.. ;p
Jag har pratat med en massa på jobbet idag om olika saker.. Man har ju varit på tre ställen idag så man har ju hunnit.. hehe..

Mysigt med lite omväxling. Var med de riktigt små imorse och kelade en massa sedan bar det av hos de lite större och sedan var det de stora barnen där de hade filmkväll på fritids...

Jag ska bara hitta det, jag måste hitta det!!! Nu börjar det liksom bli för jobbigt. Nu har jag tröttnat, punkt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu