Saga på dagis..



Imorse var jag & sambon o handlade redan vid 9 tiden på maxi. Skönt att ha de klart så tidigt på förmiddagen ;) hehe.. Sedan var det intervju med pingstkyrkan och sammanställning av detta på waynes med studiegruppen.. Gick ganska smidigt men sedan så var det färdigpluggat för idag.. Dock inte många timmar alls :p

Men det var ju bra för då kunde jag träffa Elin ;) hehe.. Så efter hon hade jobbat så åkte vi & hämtade Saga på dagis.. Så mysigt!! Fick middag hemma hos dom sen och sen åt vi hallonglass till efterrätt ;) Den var blixter god.. Sedan drack vi thé och bara hade mysigt med lilla Saga =) Åh, vad man längtar ;p Så mysigt att bara sitta o sjunga, läsa och gosas en massa ;)

På hemvägen åkte jag inom Knamöbler och bokade vår matta också ;p Hur trevliga som helst, så vi möblerade om och hade oss där ;p Tydligen får vi ta hem en massa mattor och testa om vi vill ha dom och se vilket som blir snyggast.. Har jag aldrig vetat att man får göra ens.. =) Hur bra som helst juh!!

Denna veckan har varit skit lugn.. Är inte van vid att ha det så här lugnt i skolan och dessutom inget jobb för mig.. Ne det är alldeles för lugnt för min del.. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu