Sjuk..



Jag kan inte titta på resor så här.. Jag blir helt borta och drömmer mig bort i en helt annan värld.. Jag vill så mycket och bara resa iväg och bara vara färdig med allting.. Varför tar allting så lång tid??? Jag vill ha mer tid. Tiden bara försvinner och snart kommer man väl sitta där gammal & grå och har inte gjort någonting av det man vill göra.. Nej jag skulle vilja ta så mycket lån eller bara åka iväg och jobba samtidigt och se mig omkring...

Jag vill ha sett en stor del av heela världen innan jag blir äldre. Jaha, det är väl bara att börja spara nu då? Hum.. Vad tror ni att jag gör?? Efter allting så ska jag minsann jobba helt sjukt mycket för jag ska spara så mycket pengar för jag vill verkligen iväg!! Man klara sig så bra utan all annan skit.. :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu