Skum helg men trevlig! :)

Har blivit en liten bloggpaus nu i helgen men så blir det ibland..

Har haft en väldigt jobbig helg alltså. Mått väldigt dåligt och har fått något konstigt i mina öron.. Inatt somnade jag vid 05. Kändes som att heela huvudet skulle sprängas och jag hade sådan huvudvärk samtidigt som jag är hur förkyld som helst och kunde knappt svälja.. Skit jobbigt..

I fredags hade vi iallafall en mysfredag tillsammans och kikade lite på let´s dance och världens bästa man gjorde helt sjukt god mat till oss!! ;) Fläskfilé, potatisgratäng med majskolvar till.. Sjukt gott var de.

I lördags tog vi en tripp till Kristiansstad med Loyd & Eric med Kinabuffé. Både biltema, ekohallen och affärer hanns med :)

Stannade i Svängsta på hemvägen hos en av Loyds jobbarkompisar.. De hade världens finaste hus & hund. De hade ritat detta själva och va ett timmerhus.. Helt sjukt fint. Hur trevliga som helst och blev också medbjuden nästa helg för en tripp till Göteborg hos hennes dotter. Hade varit skit trevligt verkligen!! ;)

Hälsade på hos min kära familj på hemvägen ;) Var så jäkla nyfiken på hur de hade fått de i köket så var tvungen att smita bort o kolla! ;)  Riktigt snyggt!! Vi körde sedan hemåt för att lämna av de andra två. Kvällen var dock inte slut för oss ännu. Stannade på shell & köpte snus åt killarna och sedan var vi på fest i Mariedal innan det blev hemfärd..

Idag har det varit lugnt vill jag lovar. Både jag och Jim har varit sjukt trötta och dessutom är jag sjuk.. Har haft skit ont i örat. Fattar inte vad det är för något :( Hoppas det går över snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu