Trött som bara den..

Jag är helt slut idag... Har sovit hur dåligt som helst inatt.. Ska bli sååå skönt att få en ny & större säng!!;p Kunde inte sova för att jag trodde att bokningen skulle ringa och det var hur rörigt som helst..

Jobbat har jag gjort och är precis hemkommen.. Så nu ska jag ta mig en välförtjänt heeeelg :) Däremot är heeela helgen fullbokad ;p Ikväll ska jag umgås med Kim och kanske spela vi wii med grabbarna?:p Får se vad vi känner för.. Imorgon ska jag & sambon ha en riktig baakdag tillsammans.. Vi ska baka bullar och bröd osv ;)

Sedan på sööndag ska jag nog åka & hälsa på min kära mormor & morfar men även morbror och Marita.. Det var hur länge sedan som helst så det ska bli väldans trevligt.. Han håller på o renovera heela köket också. Så det ska bli jätte roligt att se ;)

Nu i eftermiddag ska jag försöka hinna vila en liiten stund, duscha & sedan baka brownies som min kära man har önskat utav mig ikväll.. Får väl göra det så de har något att gotta sig på sen ikväll.. tihi! ;)



En efterlängtad heeelg är nu kommen!! Njut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu