Tuesday!!

Jobbat hela långa dagen idag & vi har minst sagt haft såå jäkla roligt barnen & jag!! =)

I eftermiddag har det bara varit jag och en vikarie till så jag gjorde det mesta med andra ord:p hehe. Men det har bara varit roligt. Haft en massa ansvar som jag bara älskar!

Dessutom har det kommit upp en massa bråk/diskussioner mellan barnen idag och med det lär man sig någonting nytt varje gång och hur man ska tala eller berätta för barnen eller hur de kan göra på ett annat sätt!!


Har också läst sagor på engelska idag, inte varje dag man gör det heller:) hehe!! Haft en super dag med andra ord!! :) Jätte mysigt! :) Imorgon är det jobb på samma ställe och då öppnar jag så då blir det tidigt;p Skönt att komma upp i tid när solen skiner så skönt! =)

Dock slutar jag ganska tidigt men vad gör det?;) hehe!!



Så sant sååå!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu