Våffeldagen...


Idag är det ju våffeldagen.. Har dock inte ätit några utan har istället klämt i mig de sista av melonen ;p

Redovisningen idag gick smidigt. Dock hörde jag inte en endaste fråga de ställde till oss så de fick de andra tjejerna ta. Tur man är en grupp ibland alltså ;) Tack tjejer!! ;)

Blev klara mycket tidigare än väntat så vid 10.45 var vi redan i de nya affärerna & kollade in kläder ;) hehe. Sedan blev det naturligtvis ikea också! Köpte bara två gardinpar resten får blir sedan.. Höll på att bli tokig där inne med alla utemöbler & utesaker de hade fått in.. Åh, man vill ju bara ha hus och egen trädgård med en massa som man kan göra!!

När jag kom in slängde jag in tvätten lite snabbt och begav mig ut på stan.. Hittade två kommande födelsedagspresenter och dessutom en pläd som jag kollade in igår... Nöjd med mina inköp faktiskt!! ;) Nu har man lagt ännu en delkurs bakom sig och nu är det bara två kvar denna terminen.. Tiden går verkligen fort!

Ha en mysig kväll tillsammans med nära & kära!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu