Aguileras nya låt tydligen..



Härlig dag. Har suttit hos frisören större delen av dagen tycker jag ;p Men det blev kanon & jag är nöjd faktiskt =) =) Får komma bilder sedan :)

Eric har nyss kommit hit också och ska va här i någon dag..  Imorgon blir det jobb i skolan.. Shit vad roligt det är när barnen kommer fram och anförtro sig saker.. Det har fungerat heeelt kanon måste jag säga och det är sååå roligt =)

Imorgon börjar jag lite senare då barnen har slöjd på morgonen sedan ska vi sätta igång med en massa jobb =) =) Sååå  jäklans roligt =) Ledig dag på torsdag och sedan jobb på fredag igen :) Wiiie!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu