Avatar & besök...

Vi såg filmen Avatar igår med några vänner.. Hade mysigt & trevligt!! :)



Idag stack vi iväg rätt tidigt på förmiddagen.. Sambon iväg på sitt och jag på mitt :) Så jag åkte till mormor & morfar och hälsade på en liten stund.. Syrran & Tobbe hängde också på :)

Hade fika med oss och jag lånade symaskinen också och sydde dit märket på jeansjackan ;) Så nu är det färdigt också!! :) Mormor fixade med maten och morbror, Marita, Robin och hans kompis kom också.. Så vi åt lite där också innan vi begav oss hemåt.. Mätt som en gnu då man inte gör annat än att äta hemma hos dom ;) Nyss hemkommen och ska fixa lite inför morgondagen då jag har en klass helt själv ;) Ska bli såå roligt.. Äntligen måndag igen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu