färdig...

Jag vill vara färdig nu.. Jag vill ju jobba.. Det är alltid lika skönt att komma till ett gammalt ställe där man känner till det.. Barnen & jag hade så mysigt ;)

Det ska bli såå skönt när allting är över den här gången.. Jag hoppas innerligt att det ska funka!! Vi har varit & handlat lite och ska snart börja med en mysig fredagsmiddag och sen ska jag packa upp de sista kartongerna till vitrinskåpet som äntligen ska komma på plats..

Jag har inhandlat ananas inför kvällens mys & en chokladkaka.. Ja, det är fredag faktiskt ;)  Synd att man inte träffar några barn eller kan jobba på heeela helgen nu :/ Jag hade dock kunnat tänka mig att jobba lite i helgen också!! ;)

Undra vilka jag har pratat med idag igen??? Telia, jag stoppar fan in nått stort i röven på dom och ber dom dra åt skogen!!! Hur svårt kan det vara att leverar någonting rätt då??!?!?!



Nehe, jag ska faktiskt ta och baka något gott ikväll också!! ;) Ha en fin kväll!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu