Fredag & heelg.

Äntligen kan man känna att det är heelg :) Fast dock tråkigt tycker jag när man inte kan jobba med de underbara barnen..

Under gårdagen så åkte Eric hem och vi pulade med bilen lite.. :) Blev erbjuden grillning men sambon var i garaget och grejade som vanligt och drack öl ;p Så jag fick roa mig på egen hand ;) hehe.. Jag åkte in till stan & umgicks med Kim & Alexandra ;) Hade väldans roligt då dom skulle baka biffar för första ggn och en massa sexsnack ;) Hahah.. Trevligt som tusan hade vi tjejer iallafall =)

Sen blev det hemfärd eftersom jag skulle jobba idag.. Svängde inom killarna i garaget och dom skulle ha skjuts så de åkte med mig hem och fortsatte golfa på wiiet ;p

Jag somnade som en stock och vaknade pigg som tusan!! :) Jag fixade med tvätten och sedan gosade ner mig hos min kära sambo!! ♥ Innan det var dags för jobb! Nästan för lugn dag, man blir lite för rastlös.. Jobbade med en go vän också, dock på den andra avdelningen men ändå ;) hihi!!

Precis hemkommen efter en trevlig grillning hemma hos Jims farbror med familj :) Pratade och hade jätte skoj!! 28 maj är redan inplanerad dessutom ;)


Har haft en skit trevlig kväll och det är alltid lika roligt att prata om jobb. Kan aldrig släppa dessa underbara elever!! ;) hehe.. Det måste vi göra om snart igen!! Nehe, nu ska jag slappa inför ett avsnitt av vampire diaries sedan blir det sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu