jobb på g...

Igår var jag i klasserna och jobbade.. Hade jätte roligt faktiskt och mötte även en gammal kompis som tydligen jobbar där nu;p Inne hos rektorn och pratade en del också!! ;) hehe..

Efter så tog jag en sväng till Elin för att hälsa på.. Sagt och gjort satt vi & drack thé och åt vindruvor och små fingerkex.. =) Tack för en trevlig stund vännen!! ♥

När jag kom hem, hade sambon börjat med middagen, fast att jag skulle göra det igår.. Han är bra han ;) Sen diskade jag och började greja här hemma faktiskt!! Flyttade byrå och annat som inte ska stå i vardagsrummet... Jag vill dock ha hem soffan nu...:/

Idag blir det jobb i klasserna igen & fritids på eftermiddagen!!=) Sen ska jag in och möta syrran..
Hoppas alla får en trevlig dag!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu