Konsertdag..

Idag blev en mycket bra dag som jag hade räknat med innan!! :)

Hade några lektioner innan det var dags för konsert med alla femmor=) Det var trevligt att göra något man inte brukar göra ;)

Internet har äntligen kommit igång som det ska.. Förhoppningsvis får vi tvn installerad någon gång inatt också! ÄÄntligen!! :)

När vi kom hem så grejade jag med en del skolböcker och kopierade och gjorde arbetsblad till morgondagen, det är ju bara såå roligt att få greja med sådant!!

Sen tog jag en runda och fixade lite så nu har vi också äntligen ett diskställ ;p hehe.. Lite tid det har tagit då;p Måste ringa Knamöbler också om soffan & detta.. Handlade med mig jordgubbar hem och dom är redan slut..;p Kan nog inte föräta mig på dessa tror jag =) Något annat som fick följa hem var tändvätska, en massa grillbriketter och en massa grillkött =) Här ska grillas vill jag lova :)



Nu ska det pluggas hade jag tänkt mig :) Får la se hur det går ;) tihi.. Imorgon är det jobb igen, i samma klass på samma ställe.. Det blir nog bra detta!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu