Köttfärspaj & telia i en timme..

Idag har vi gjort köttfärspaj till middag.. Super duper gott blev det =)
Usch jag har varit helt slut idag, vet inte vad det är med mig idag :/ På hemvägen efter föreläsningen hade jag lite och sen begav mig hemåt eftersom mamma skulle komma hit & hämta saker till syrran..

Ute & gick en liten runda och handla till pajen på hemvägen.. Bakat den & diskat och sedan har jag pratat med telia idag igen.. Blir man något galen eller... Gaaaaah!!!

Nee, nu blir det slapp resten av kvällen för jag är såå trött så att jag tror jag döör;p


Sötnosar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu