Mysig dag..



Har haft en helt utmärkt dag med eleverna idag.. Det har gått förvånansvärt bra och det är sådant jag älskar.. Jag delade ut arbetsblad till resten utav arbetslaget med.. Kände mig så duktig ;) haha!! ;)

I eftermiddag gjorde jag mat till sambon kom hem och sedan la jag mig ute på vår uteplats och denna gången med vattenmelon istället :) Han stack direkt efter middagen & skulle greja med bilen (igen) och han har fortfarande inte kommit hem så jag får underhålla mig själv.. Med plugg, dock inte lika roligt.. ;p

Imorgon är det föreläsning i Kalmar, ser jag dock inte alls fram emot, att sitta still i så många timmar.. Jag vill ju röra på mig om dagarna.. I helgen ska det bli mys på vår uteplats vill jag lova.. Jag ska fixa & plantera där ute var det tänkt. Har ju varken hunnit eller varit väder för det tidigare men nu så.. Dock får det nog bli en hel del plugg också antar jag... Men det ska jag nog hinna med det också!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu