Ny vecka..

Idag är det måndag igen vilket är väldigt häärligt. Idag har jag varit i skolan & jobbat och det var verkligen en underbar klass jag var i idag fast det var måndag.. Jätte snälla & jätte trevliga elever ;)

När jag slutade var sambon redan på väg hem, jag stannde till på kna möbler och hämtade hem mattan.. Så det blir nog ett köp utav denna :) Får ta bilder och lägga upp sedan.. Nackstöden får bli vid ett senare tillfälle då dom kostar över 700 kr styck. Det har blivit mycke nyköp på sista tiden. Så det får lugna sig lite. Tror vi klara oss ett tag utan ;)

Sedan storhandlade vi på citygross för 1400 kr.
Så nu klarar vi nog oss ett tag tror jag... Nu har jag precis ätit lite biffar från gårdagen :) Mannen kom hem och nu stack han igen ;p Han får man se mycket ;) Jag ska ändå sätta mig ute en stund med plugget tänkte jag :) Så det gör ingenting.. Har ju en del att göra i med att det är tenta nästa vecka.. Yeey vad kul;p

Igår var en sådan dag då man bara va hemma & slappade och pluggade en del.. Lagade god mat och hade sig ;) Trevlans de med ibland.. Nehe, ha en trevlig måndagskväll girls and boys! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu