Start of summer..

Bilder kommer sedan. Orka inte riktigt fixa med detta nu :) Vi åkte hemifrån runt 07 tiden igår och mötte upp alla andra.. Hade en väldigt treevlig dag & kväll.. Vi klarade oss ifrån regnet rätt bra och solen kom senare på kvällen..

Vi var ändå hemma i ganska vettig tid då småkillarna hade fotbollsmatch idag :) Det tyckte jag var super sköönt! Jag handlade faktiskt en del också & Jim en jacka :) Kommer bilder på detta sedan tänkte jag!


Pannkakskyrkan?! bjöd på pannkakor.. Grillade sådana ;) Super goda var dom.. Så där stod ju Jim och pratade en stund med en gammal tant om Jesus?! Ja, de är allt lite speciella måste jag säga.. Hon lyssnade ju inte alls på oss utan var helt inne i sitt eget med att allt som står i bibeln tror hon på..

Annars åkte vi runt & hade oss och hade väldans trevligt med alla som var med.. Låg på en filt i gröngräset och fikade tillsammans också!

Idag blir det iallafall en massa plugg.. Usch :/ Har lite smått panik just nu känner jag... :( Vill bara att detta ska vara över!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu