Tisdag & fullt upp som vanligt..

Vart tar dagarna vägen egentligen?!?! De bara försvinner och nu är det för fasiken sommar. Dock kan man inte tro det som vädret har hållt på att spöka idag ;p Ena studen solsken och i nästa ösregn..

Idag var jag på ett ärende i stan försenad som tusan blev det och hämtade upp tjejerna alldeles för sent.. Förlåt :/ Satt sedan på föreläsning om internationella relationer som faktiskt var en väldigt bra föreläsning :) Känns jätte skönt faktiskt. Värre kommer det väl bli på fredag :/

Vi fick för oss att köpa fritör olja och testa att fritera pommesen. Ja, jag vet att det är hur ontyttigt som helst men vad faan :p Det var iallafall hur gott som helst och mycket bättre än i ugnen. Där blir de ju oftast lite torra. Jim skulle lägga i pommesen i kastrullen i den kokande oljan.. Det stänkte upp över hans händer, så nu har han har suttit med sin jävla iskub sen vi åt.. Haha, smart as ;) Varenda gång man säger något kommer någon spydig kommentar bara för att han har ont.. Hehe, men jag tycker om han ändå!! ♥ ;)

Nu har jag precis pratat med mamma och ringt massa viktiga samtal idag också.. Inte roligt men det är sådant som måste göras, tyvärr... Usch, och nu är det kväll igen.. Jag hinner absolut ingenting längre tycker jag.. Kan dygnet får flera timmar snart tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu