tjat..?

Sista dagen i skolan idag.. Underbart rolig dag och tiden bara försvinner och jag ville inte släppa iväg dom efter dom hade slutat knappt.. Jag ville jobba mer och lära de underbara eleverna ännu mer =) =)
Har fått jobb ett par dagar framåt nu med så det känns skönt.. Dock ringde det om mer jobb samtidigt på fredag? Kan man dela på sig?:/ Hum tyvärr så fick de bli de inplanerade stället..

Ätit tacos idag som var ett väldigt länge sen, det var hur gott som helst :) Ska hämta min cykel imorgon med hade jag tänkt.. Sedan har syster & Tobbe varit på besök nu ikväll med.. Det var treeevligt!! ;) Det får ni göra oftare tycker jag!! :)



Tjejerna tjatar på att jag ska gå ut och festa med dom? Jag har blivit hemmakär nu för tiden.. Kanke för "hemmakär"?? Jag vet inte, men jag är inte sugen bara?! Är det fel på mig eller?;p Tycker det är mysigare att sitta hemma.. Jag hade nästan fått ut mer av att bara sitta i soffan med tända ljus och plugga?! Är man heelt störd då?;) Tycker det hade varit kanon mysigt.. Jag är ingen festa människa helt enkelt. Jo, ibland. Fast dock ytterst sällan!! Roligare ifall man äter en god middag tillsammans och dricker något glas vin eller fem.. Jag är inte mkt för att träffa några "för" att festa? Då ska man ju göra någonting också liksom.. Jaja, nog om det!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu