Trip till Borgholm..

Vi har hållt på att greja här hemma som vanligt.. Alltid en massa att göra ;) Några tavlor är nu också upphängde.. Nu är det inte många saker som fattas ;) tihi!! ;) Mattor och sladdfixning återstår..

Igår var jag en trip i Ronneby vid lunch, köpte med mig fika hem från Contan och smaskade på hemma hos mamma & syster... Var ute och gick en sväng med mamma och hundarna sen.. När jag kom hem med två stolar jag lånat av mamma upptäckte jag att det var 44,5 grader i solen här ute;p Så jag satte mig faktiskt en stund ute till sambon kom hem.. Olja insmord så fick man lite färg ;)


Jag & Jim i pickupen på väg upp till Borgholm.. ♥

Ölandsbron :)

God dricka på vägen upp ;)

Hade en väldigt trevlig kväll faktiskt :) Jag hade fått för mig att jag bara skulle ha plankstek på kvällen.. Både Jocke & Jim var fast beslutna för att vi inte skulle äta på något sånt fint utan att de bara skulle bli något korv/hamburgerbar.. Vid denna i Borgholm var det säkert hundra meter kö bara så då tog vi en restaurang en bit bort.. Dessa hade plankstek givetvis ;) Jocke sa: "Det är konstigt att du alltid ska få det du vill" ;)

Det är klart ;) Har jag bestämt mig för att jag ska äta plankstek en kväll så ska jag minsann göra det också & fy tusan vad gott det var.. Var så mätt så sen kunde jag knappt röra mig :p Men det är det ju lätt värt ;)

Tog en tripp inom Kalmar för att säga hej till en av Jockes vänner och besökte sjösjukan.. Dock inget för mig.. Men blev iallafall bjuden på drink & hittade en trevlig tjej att prata med :) Sedan blev det hemfärd efter att ha sett hans MC också :) Hemma runt två inatt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu