Vilken dag...

Shit vilken dag jag har haft idag.. Men visst det kan vara lärorikt det med.. Men vad tusan gör man när vissa elever bara skiter i vad man säger?? Det är ett mysterium jag har haft idag.....

Har varit mycket hårdare än vad jag brukar vara men det hjälpte tydligen inte.. :p Det är svårt det där...

Körde inom Elin på hemvägen för att fika lite och dom bjöd både på youghurt, musli mackor och thé :) Så mysigt att komma till dom :) Möttes av en glad liten Saga som sprang och kramade om mig ;) Då blir man glad i hela kroppen! ;) En sån sööt liten fisunge är hon!! tihi.

Jag har pratat med telia idag igen om någon ville veta?:p Nu är hennes gamla abonnemang tydligen inte uppsagt förrens maj 2011 helt plötsligt ändå har hon fått papper om att det är uppsagt?? Alltså vad är det för fel på dessa människor?!?!? Jag börjar bli så trött på detta. När jag ringde hade ju dom stängt igen så ska försöka hinna ringa dom imorrnbitti igen innan jobbet..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu