besök hos syster

tog en sväng till min syster idag med! ♥ Hjälpte henne att plocka lite bland kläderna & lägga in! När de andra hade gått satte vi på lite thé och satte oss i soffan och bara hade mys! Satt och pratade om allt och ingenting och bara hade mysigt, vi två!!

Det måste göras om oftare, det var verkligen jätte trevligt! :)

Idag gjorde jag maten för ovanlighetens skull;) Det blev kycklinggryta & pasta! Det blev faktiskt väldigt gott och jag är mer än nöjd. Hihi!

Vi gick sedan ner i regnet för att handla lite mer mjölk och lite gottis inför ikväll! Bland annat lite nötter! ;) Nu skulle jag gissa på att jag behöver ta upp böckerna eftersom jag har skippat de hela dagen.. Det är ju endast imorgon med sen har man ju tenta. Det börjar dra ihop sig nu faktiskt!:/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu