bilköpande & kortspelande

Uppe tidigt imorse för att bege sig mot Pontiacbilen ;)

Så här ser den ut:p

Jag åkte sedan till syster med frallor så vi åt god lördagsfrukost med gröt & massa gotte! Umgicks lite och fick med mig en hel massa kläder :) Bland annat en jacka & en skinnjacka som inte hon ville ha nu när dom ska flytta. Mycket välbehövligt måste jag säga!

Hjälpte till lite med bilen igen för att sedan bege mig till Lyckeby igen för att hämta en kurslitteraturbok av min kära studievän! :) Blev ett besök på Harald Nyborg men till sist blev det ändå jobbarbyxor på Cheapy!

Så här såg den ut när vi hade fått på framhjulen på den och rutan! ;)

Vi hängde på in och där blev vi bjudna på lördagsmiddag i form av chili con carne av familjer Erdin/Olander :) Jätte gott och jätte trevligt! Nattade barnen medans vi fortsatte med kortspelande, killarna drack öl & sedan smaskade vi tillsammans på marabous nya vintervit!


Här börjar dörrarna komma på plats :)

Här är båda dörrarna på plats & motorhuven och framdelen börjar synas!
Hunnit en bra bit på vägen.. Synd att det mesta ska skruvas ner igen bara:p haha! ;)

Nu ska vi nog inta sängen.. Imorrn blir det plugg & fortsatt bilskruvande förhoppningsvis :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu