Flyktens barn

Har jobbat idag på en förkola här i kommunen & shit vad det känns vill jag lova. Jag är ju van vid att vara i skolan och nu har dom små barnen höstlov så det blir ju lite svårt.. Vilken skillnad det är att vara på en förskola med 1-3 åringar vill jag lova. Helt slut är man ;p

Stelfrusen när man kom hem fick man tacos på bordet & en present av min kära sambo!


Han är bra söt han! ♥ Har ätit en ruta av den och den var väldigt söt, så det var nog inte världens godaste tyckte inte jag iallafall! Men roligt att testa något nytt!:)

Imorgon är det heldagsjobb igen på en ny förskola, så vi får väl se hur det går! ;) Dock lite närmare vilket är skönt! Resten av kvällen ska spenderas med min bok flyktens barn som vi har seminarie på, på fredag så den måste ju vara utläst då nämligen.. Fortsatt trevlig kväll mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu