Grym dag

varför kan inte alla veckans dagar se ut så här?? Då skulle jag minsann må som fisken i vattnet!

Har haft blandat med treor, fyror & femmor! Trean & fyran känner jag sen tidigare.. Ja, shit säger jag bara.. Vilket roligt och spännande jobb man har framför sig.. Dagen har gått i en rasande fart & till sist så var jag hemma igen.. Tråkigt nog:p

Sambon hade börjat med chili con carne när jag kom hem! Så gott som alltid! Du är bäst mitt hjärta! ♥ Disken fixade jag. Damsugat och nu ligger en maskin tvätt i också!

Avslutar med en söt liten bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu