Hej mitt vinterland

Det är helt vittäckt med snö ute!

Idag slutade jag tidigt på praktiken & sedan hämtade min sambo mig för då åkte vi ut till Lyckeby! Skulle köpa kablar till projektorn & sen lånade jag böcker också!

En ny projektor har nämligen fått flytta hem till oss!
Så nu är den inkopplad & fastsatt i taket. Dock ska Jim byta ut fläktarna i den :) Det blev en jäkla skillnad så nu har vi verkligen hemmabio ;)

Idag har jag filmat mig själv & ska kika på detta imorgon tänkte jag!! Läskigt att se sig själv i vissa situationer, särskilt när man sitter & äter:p hehe!

Imorgon öppnar vi första paketet i julkalendern som föräldrarna har gjort till barnen! Alla är lika spännande! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu