Internationella artiklar

letar internationella artiklar på biblans databaser.. Svårt att hitta någon som passar om flerspråkighet. Lite komplicerat med andra ord:p Men tror jag har hittat två stycken nu, så jag får väl kolla lite och välja någon av dom! ;)

Handlade på citygross i förmiddags så det blev frallor hemma hos oss sedan begav jag mig mot skolan. Sprang inom jula och biblan för att sedan ha ett seminarie på 45 minuter, meningsfullt & bra ;p Dock en väldigt bra & mysig studiegrupp man har! Alla rosor till er! ♥

Körde hem en studievän eftersom hon hade en massa packning med sig.. Sen bar det av hemåt. Sambon hade fixat helstekt fläskfilé.. Hur gott som helst!

Nu börjar desperate så nu ska jag kika på det faktiskt! ;) Hoppas ni har en mysig tisdagskväll alla där ute i novembermörkret! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu