lördagsmys

igår skippade man skolan & var inne i stan på förmiddagen för att handla present till den kommande tjejfesten! Sedan åkte jag en sväng till Elin & Saga där det bjöds på thé, pepparkakor och after eight! Alltid lika mysigt och trevligt att hälsa på de där söta flickorna! ♥

Det blev ingen tjejfest heller. Mådde inte alls bra på kvällen & då sa kroppen ifrån. Så det var ingen idé att säga emot! Så det blev en hemmakväll istället. Vilket jag kände att jag behövde..

Idag blev det direkt upp till Ulvasjömåla för att fira Jims bror som blev tonåring idag. Vi hade frallor med oss och blev även bjudna på tacos! Mys..

Sambon skulle ut och greja med bilen precis som igår så då begav jag mig ut till mormor & morfar för att hälsa på! Det var ju ett tag sedan om man säger så..

Jag köpte en röd mjölk på vägen.. Mormor fattade direkt varför jag hade gjort det ;) Hon är bra söt hon! ♥ Så det blev en massa prat, fika och mys tillsammans med dom idag! :) Tvättade också av bilen eftersom jag hade lera upp på rutorna? Hur gick de till?:p haha!


Bilder på vad mannen har gjort med bilen de senaste dagarna.. Nu är golvet i bagaget på plats. Det börjar ta sig, sakta men säkert! :)

Ville också bara säga att min syster är den sötaste som finns, hon blev dock inte glad när mormor hade gjort något till mig och inte hon fick, hihi!  ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu