Min födelsedag!

fick min tenta på posten idag.. En riktigt bra födelsedagspresent måste jag säga! ;) Väldigt nöjd är man!!

En fin kväll med fina presenter & god mat! :) Världens finaste present fick man av världens bästa! ♥ En egengjord tavla som han hade skrivit bakom på! "I love u" var texten! Så fint så, bättre kunde man inte fått! Verkligen jätte nöjd. Annars har jag mest fått pengar.. Alltid det jag önskar mig nu för tiden! ;) Fick dock fina julblommor & ett fondueset av min kära syster & hennes pojkvän! :)

Fina smörgåstårtan som sambon gjorde!

Jag & syster ikväll!
Mer bilder kommer imorgon när jag fotat allt :) Nu blir det sängen för jag är helt slut som artist:p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu