November..

Grattis till lilla Linnea som fyller 4 år idag!! :)

(Dock en väldigt gammal bild på henne) Tänk vad tiden går fort. Jag kom ihåg när hon var helt nyfödd och låg i vagnen och det kändes verkligen inte som 4 år sedan..

Lite skillnad kan man säga! ;)

Jobbat heldag idag! Har väl gått bra:p Imorrn ska jag jobba & sen träffa älskade syster som har fått lägenhet.. Hon är verkligen stor nu!:/ Svårt att inse det då hon alltid kommer att vara min lilla Hanna ♥

Ska träffa Becka en sväng imorrn med & äntligen få se hennes stora mysiga mage! ♥
Härligt som tusan ska det bli! Nehe bad & plugg kanske? Ser mina vardagskvällar annorlunda ut?:p Ne, jag tänkte väl de ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu