ont

i ögat som fan.. Undra om det är sen jag råkade få en blompinne i ögat när jag dammade? Fy fan vad ont jag hade då. Men är man klantig så är man ju ;p Imorse hade jag svårt att öppna ögat och nu bara svider det och gör ont när jag blinkar:(

Känner mig dessutom superstressad och ska fixa precis allting på ingen tid alls.. Orkar inte och känner inte alls för det. Man ska hinna julpynta & baka och fixa.. Usch, nu börjar de bli lite väl mycket tycker jag..

usch ne nu blir de soffläge.. Börjar bli mysigt här hemma. Men det är mycket kvar tyvärr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu