storstädning & fika

idag efter jobbet åkte jag in till stan & tog en väldigt snabb fika med Elin, väldigt trevligt även att det blev en lite för liten stund:/ Men en liten pratstund fick vi! ♥ Jim har även haft sin första tenta idag, så jag håller tummarna för att han fixa den! :)

Hem & pluggade och sen blev det storstädning här hemma plus en maskin tvätt och diskberget.. Skönt att få det gjort innan helgen! Jim fixade maten medans jag städade.. Bra deal det där tycker jag! ;)

Har precis torkat alla golven medans Jim la på mattorna efter o vi hjälptes åt att hänga upp tvätten! :) Snart blir det nog en dusch runda sedan ska jag plugga lite till inför imorgon då det är heldag i skolan;/ Sen är det äntligen heeelg!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu