tentabesked?

äntligen har man satt sig i soffan efter en hel dag med stress & bök.. Läraren från förra delkursen har mailat och skrivit att de som inte klarat sig på tentan har fått ett mail på moodle om detta annars har man klarat sig..

Jag kan inte hitta något mejl, men man vågar inte ta ut något i förskott förrens man verkligen har tentan i handen;p

Imorgon är det en särskild dag :p hehe.. Ne, om jag ska vara ärlig så känns det inget speciellt alls. Jag längtar mer till nästa 26e istället ;) För då är det faktiskt en väldigt speciell dag!

En av jullåtarna jag lyssnade på idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu