värme tack

ja lite värma hade inte skadat nu faktiskt..

Idag har jag jobbat i skolan och det är bara sååå mycket roligare!! Tiden går så snabbt och man har sina "egna" elever och får en massa mer ansvar.. En massa plus tycker jag!

Dagen har gått jätte bra och eleverna har jobbat på som bara den! :) Ringt samtal och grejat som vanligt på en måndag.. Men veckan har startat kanon!;) Är redan uppbokad på jobb både onsdag & torsdag när jag ringde i eftermiddags så det känns härligt att veta vart man ska vara också!

Imorrn är det skola som gäller men innan dess ska jag ha sovmorgon! ;) Ikväll blir det plugg, plugg inför morgondagen! Men snaaaart sååå =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu