B-spåret

har man varit på idag! :)

Min underbara handledare var där idag och det var härligt att träffa henne och får prata om allt mellan himmel och jord!! Hon är verkligen en bra människa som jag ser upp till!

De hade också en ny tjej som jag pratade med :) Dessutom fyra förskoleklasser på skolan! Kamratstödjarna skulle in och prata imorse och vårt klassrum var det största, där skulle 80 barn in för att lyssna?! Behöver jag säga att det var trångt?:p Det funka faktiskt inte alls att ha det så och det förstår jag!

Många kända ansikten man känner igen & det är alltid lika härligt! Sedan bar det av till skogen med fritids där det blev hamburgare till mellis! En skön dag med andra ord!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu