delkurs 2 färdig

jaha då var delkurs 2 färdig & jag är minst godkänd! ;) Det känns väldans bra faktiskt!

Snorig som bara den har jag jobbat några timmar i skolan idag för att sedan bege mig till skolan i Kalmar för min muntliga redovisning Men det gick bra tror jag! Hade ju skrivit väldigt mycket mer än alla andra.. :p Men det var ju mitt problem sa läraren! Jaha liksom?!:P

La mig på soffan en stund så att min näsa kunde sluta rinna;p Sedan blev det god gryta som sambon gjorde igår med blixter god pasta till & ett bad på det så är man nästan som en ny människa! Men bara nästan!! ;p

Btw.. Jag kom på mig själv i skolan idag med något väldigt konstigt.. Att det ska behöva vara så.. Det är verkligen såå feel & jag blir bara mer och mer sur ju mer jag tänker på det!! Ändring? jaaaa tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu