en förvirrad bokning & en halv bil

Bokningen var väldigt förvirrad imorse.. Fy faaan säger jag bara.. Det hoppas jag aldrig dom gör om igen. Fan vad skönt det ska bli när man ha ETT ställe att vara på.. Körde nog runt i hela kommunen imorse tror jag. Stressad som fan. Därför blev min dag inte den bästa kan jag tala om! Assistent på högstadiet var det idag..

pluggade när jag kom, var iväg & tittade på en bil så vi får la se.. Finns ju alltid lite att svetsa & göra vid dem.. En halv bil som Camilla säger. Denna var dock utan någon motor så man får ju typ räkna med lika mycket pengar till:p

Ätit soppa & knäcka till middag och det är ju bara såå jäkla gott! ;) Nehe, nu ska jag fortsätta plugga till grupparbetet imorrn bitti! Hoppas inte det tar för jäkla lång tid så vi slipper sitta efter föreläsningen också!! :)

Ikväll är det Desperate så nu är det racerfart med pluggandet.. 50 sidor ska läsas & antecknas! Lycka till då ja;p



Kommentarer
Postat av: Camilla

Skulle kunna sträcka mig att kalla det för en lådbil, en bil utan motor. ;)

2010-10-26 @ 22:06:02
URL: http://camiiiilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu