förvirrad..?

Nu är jag helt förvirrad alltså..

Läraren ringde för klassen jag ska ha imorgon.. Tog 13 minuter för henne att förklara vad jag ska göra de första 20 minuterna?:p Segare får man leta efter alltså.. Det samtalet gick på en halvtimme när man ska jobba i cirka 4 timmar?! Hum undra hur man tänker då.. Dessutom ligger det planering där också?! Ja, herre jesus...

Sen ringer mormor & man får ocr numret till skatten som ska betalas på bilen, sen skulle hon prata.. Lite trevligare dock! ;)

Studiehandledningar har kommit ut för delkurs 3 & jag känner mig väldigt förvirrad, dessutom har vi tenta 16 november?! Det är ju snaaart liksom:/ En massa som man absolut inte fattar heller:p Men förhoppningsvis blir det väl lite klarare efter kursintroduktionen nästa måndag! Så det är ju faktiskt ett tag till..

Jag är också förvirrad om min enskilda hemtenta jag ska skriva. Jag har absolut ingen aning om vad man ska skriva om & fattar inte vad jag ska få ut av den, hur lång den ska vara och vad den ska innehålla överhuvudtaget..

Åh, jag behövde bara ventilera mig lite kände jag!:p Nu, fortsätter med plugget o se hur långt jag kommer denna gången?:p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu