Fredagsmys & autismböcker

Jag har haft världens sötaste elever idag dessutom! ;) "Kommer du inte tillbaka? Det trodde ju vi. Hoppas att hon inte kommer tillbaks så att du kan vara hos oss istället" Härliga barn och härlig stämning.. Idag åkte jobbarkollegan med mig in till stan.. Alltid lika härligt att snacka med honom! ;) Man har alltid något roligt att prata om!! Härlig kille som tusan!

Lunchat på stan med Elin & Saga och ätit Åhlens härliga buffé!:)
Lånat en massa böcker på biblan om autism och jag fastnade ju så klart i soffan med dessa böcker ikväll..
Helt sjukt bra verkar dom vara.. Har börjat läsa på 4 stycken men vet fortfarande inte vilken jag ska välja och redovisa om..?!:P

Köpte hem lite godis och nu är jag mätt som bara den efter ha småätit lite nystekta kantareller också! Smygtittar lite på idol ikväll men sedan blir det nog en film & fortsatt mys i soffan skulle jag tro!! Om jag kan släppa mina böcker....

Jag älskar min härliga man! ♥ Du är bara helt enkelt bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu