Fullt ös medvetslös

här är det fullt upp kan jag meddela.. Har inte bloggat för jag har inte hunnit..

Nu är det en stund över för nu har det storstädats och maten är i ugnen! :) Igår var vi i Gnosjö en runda;p haha!! Kollade på en bil nämligen, en oldsmobile & farbror Pär var med oss men tyvärr var den ingenting att ha..

Var hemma vid 23 tiden igår.. Bara i säng & upp tidigt för skola idag men det gick smidigt som alltid i vår braiga studiegrupp ;) Tur man inte är med vissa andra som inte kan vara "flexibla" ;)

Nu ska man hinna slänga i sig lite mat med och göra sig iordning lite för att iväg igen!! Denna gången ska jag hämta upp Camilla på vägen för hon ska göra mig sällskap! ;)

Jag återkommer senare om jag får tid! ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu