Högstadiet

Eftersom jag var inbokad hela veckan på jobb egentligen så är dom ju skyldiga att ge mig något annat.. Det enda som kom in imorse var högstadiet på morgonen.. Vilket jag var lite tveksam till först? Ska jag eller ska jag inte? Eh det skadar ju inte att testa liksom! ;) Man ska alltid testa allt först innan man säger att man inte gillar det och det gäller faktiskt precis allting!!

Det var svenska & so det handlade om och årskurs 9. Hjälp tänkte jag, bara nior!;p

Första gruppen var dock väldigt stökig och ja allmänt högstadiga om man säger så!! De andra grupperna var betydligt bättre & väldigt trevliga! Sedan blev det jobb på Nättraby fritids!

Fick äta kroppkakor idag också! ♥ Hemmalagade dessutom! Tack svärmor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu