jobb i skolan & ett jättegrattis

fick jobb i skolan imorse så det var bara att skynda sig iväg :)

En speciell skola med speciella elever, så nu är man trött i huvudet vill jag lova.. Jag har hjälpt Jim med uppgift i skolan & har precis tagit mig lite vaniljyoughurt till mellis :)

Vill även säga ett jätte jätte stort grattis till min fina vän som har fått jobb i förskolan direkt efter examen! ;)
Jätte glad för din skull & önskar dig all lycka till :)

Det är ju faktiskt fredag så lite helgmys får man väl ha sedan! :) Vi ska ha bakad potatis här hemma idag med skinkröra! :) Mumsigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu