kalmar

Varit i skolan och haft föreläsning & grupparbete.. Jag & Jim samåkte ju imorse och vi försov oss för vi kunde verkligen inte somna igår.. När jag väl somnade var nog klockan efter 12.. Så Jim skulle byta plats och greja för det var tydligen tråkigt att sova på samma plats:p hehe!

Men vi hann precis upp! Tar ju knappt en timme upp liksom! :) Dock fick jag vänta i 2 timmar innan jag började & sen fick Jim vänta 1,5 timme på mig..

På hemvägen tog vi en sväng inom svärmor & sa hej och där var även Sandra o hälsade på! Trevligt! ;)

Idag blev det däremot spättafilé, potatismos, citron & spenat!;) Jag är trött & dessutom är det mkt att göra hemma. Jag ska jobba imorgon, hjälpa Jim med en hemtenta & sen förhoppningsvis möblera datorbord och annat här:p Lägga in vårt grupparbete. Dessutom hinna med en storstädning hade varit bra!

Hjälps man åt så går det väldigt mycket fortare!;)
Tur att man har världens bästa sambo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu