Kalmarrunda & ikea

förmiddagen var lugn här hemma.. Låg & mös länge i sängen tillsammans.. Gosigt som bara den! ♥

Sedan bar det av upp till skolan för oss båda två. Men innan tog vi en mysig runda på ikea och lunchade tillsammans.. Ovanligt att göra det mitt i vardagen men mysigt hade vi tillsammans!

Hittade både datorbord och stol men ramen kom in nästa vecka så får ta det då.. Seminariet gick bra både för mig och mannen! Tur de ;) Nu är man hemma och har packat upp det mesta och satt sig i soffan! Det är helg från skolan men får se om jag får jobb imorgon.. Gillar inte att få jobb samma dag men det är väl bara att gilla läget helt enkelt! ;p

Nu ska jag kolla schemat och kolla vad det är jag ska läsa inför måndagen! ;p Bättre att vara i tid. Sen om man gör det nu är ju en annan sak ;) hehe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu