Lördag & trevligt sällskap

dock är jag inte på topp ännu..

Sovit relativt bra idag men är fortfarande trött & konstig.. Alle kom med nybakade frallor! Sen ringde min syster & frågade om vi var hemma.. Det hände ju inte igår precis!! Det gjorde hon minsann inte en dag för tidigt!:p

Trevligt att få lite besök! Åt frukost tillsammans som en riktigt stor familj! ♥ Min syster hade nämligen köpt en bil idag så nu får vi hålla tummarna på att hon kommer oftare & hälsa på! ;) tihi..

Så vad händer idag då? Hunnit med att diska & tvätta sängkläderna idag och klockan är bara halv ett än så länge. Jag ska ändå ta det relativt lugnt idag då jag vill bli frisk nån jäkla gång. Men jag kanske börjar sätta igång med någon rensning i lådor & garderob idag! Försöka hitta några gamla böcker i förrådet till sambon också måste också göras!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu