Nya utmaningar börjar minsann direkt

Har verkligen haft att göra idag. Shit alltså!! Det är stoooor skillnad mellan skola & skola vill jag lova..

Har inte haft en lätt dag idag & resten av veckan kommer bli likadan troligtvis om inte värre.. Började med halvklass och då gick det väl någorlunda. I eftermiddag var vi två stycken lärare & sedan kom rektorn också upp och fick hjälpa till och va i klassen (och då var ändå inte den elev som verkligen behöver stöd där...)

Nyss hemkommen efter planering med arbetslaget för resten av veckan!! Så jag tror att jag har koll på det mesta nu!;p Nu ska man fixa mat till sambon som snart kommer hem & sedan ska man sätta sig med hemtentan & försöka få ihop den muntliga redovisningen som är på onsdag eftermiddag!! Om jag nu lyckas med detta..

Ska försöka fixa recept & planera inför morgondagens lektioner.. Ja nu har man minst sagt lite att göra igen :p

Då är det mysigt att få sådana här meddelande på sin bil på morgonen när man ska åka iväg till jobbet vill jag lova ;) Tack älskling, du vet verkligen hur du ska få mig att bli glad heeela dagen! Detta gjorde min dag! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu