Nystart på veckan

Måndag & en ny start på veckan. Den började tidigt i Kalmar denna dag för att plugga lite på biblan och fixade lite, lunchade på ikea med finaste sambon & sedan var det kursintro för mig och man blev väldigt förvirrad;p Fattar typ inngenting om kursen typ..

Dagen har fortsatt i ett högt tempo.. Fixa mat, svara i telefon, ringa viktiga samtal, packa upp allt osv.. Sambon köpte nämligen kläder idag medans han väntade på mig.. För 2000 spänn.. Kryss i taket ;p Det behövde han dock! ;)

Köpte ljusslinga på ikea & ljus! hehe ovanligt. Lämnade tillbaks vårt påslakan & fick ett nytt :) Morbror har ringt, var ett tag sedan nu:/ Träffas alldeles för sällan! Diskat och satt in en massa papper i pärmar samt betalat alla räkningar! Har hunnit med ett bad & nu sitter man här i soffan helt slut. Nu är det väl egentligenmeningen att jag ska börja plugga också?!

Har också fixat till lite lektioner tills morgondagen, då jag ska jobba! :) nehe skumma igenom boken som jag får ta o läsa under morgondagen istället! Ha en trevlig kväll gott folk!

Sista måndagen i oktober 2010 idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu