jultidningar

Söndagkväll och helgen börjar lida mot sitt slut..

Igårkväll fortsatte jag & min söta sambo att dricka lite innan vi gick vidare bort mot Niklas & Camilla för att fortsätta festen med ett helt gäng med människor!!

Det blev en utgång både på Stars, Harrys & fox. Hängde av jackan på Stars och tog några danser för att gå bort mot fox och testa dansstället i utetältet medans jag fortsatte bort för att testa dansstället på Harrys! ;) Hade jätte trevligt och kvällen avslutades med mat på mikaelas för att sedan ta taxi hem:)

Idag har blivit väldigt lugnt.. Köpte frallor imorse och åt god frukost med nybakade frallor, thé, apelsinjuice och en massa gott pålägg! Det börjar bli en vana nu.. hehe!

Läst klart min bok och bara myst.. Sedan åkte vi ut & hälsade på Pär & Tesse med barnen.. Beställde lite jultidningar av barnen och hade en trevlig stund.. Fick med oss någonting ovanligt som vi måste testa snart.. Tomatmarmelad som de hade köpt på skördefesten! Det ska bli intressant! ;)

Nu ikväll blir det bingolotto och mys i soffan. Ett bra avslut på veckan! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu