strumpor

köpte jag ett par nya idag.. Dom börjar ta slut allihopa tycker jag!! Även ett nattplagg på hm som var på rea.. Hittade dock inget jag kunde ha på mig ikväll!;/

Svängde inom Lyckeby och köpte lampor till sambons bil och nya bäddset på jysk i flanellbomull! Ska bli mysigt att testa dom faktiskt!

I förmiddags blev det förresten frallor till frukost som alltid! ;) Alle kom och ringde på dörren lagom till frukosten!;)

Nu ska jag nog ta & städa av här och kanske läsa lite.. Dock hade jag behövt rensa lite överallt. Både i garderoben och i lådorna. Får se vad som hinns med här hemma!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu